Referanslar

Referanslar

Referanslar

Şirket Adı :Kale Grubu
Açıklama :Kale Grubuna ait Kalekim, Kalevit, Kaledekor ve Kaleseramik şirketlerinin Inbound çağrı karşılama, Outbound aramaları ve Backoffice işlemleri konularında iş ortaklığı faaliyetleri sürdürülmektedir.
Şirket Adı :Pronet Güvenlik Hizmetleri Ltd. Şti.
Açıklama :Pronet tahsilat çağrı merkezi için eğitilmiş/uzman personel kiralama hizmeti verilmektedir.
Şirket Adı :Avea İletişim Hizmetleri A.Ş.
Açıklama :Connect, Avea Çağrı Merkezi içersinde ön ofise gelen çağrıları karşılamak üzere Müşteri Temsilcisi kadrosunun işe alınması, yerleştirilmesi ve bunların tüm insan kaynaklarını içeren aktivitelerini yürüterek, ücretlerinin bordrolandırılması ile ilgili hizmeti Avea'ya sağlamaktadır. Bununla birlikte müşterilerinin bağlılığının arttırılmasına yönelik aktivitelerin dış arama yolu ile yapılması hizmeti verilmektedir.
Şirket Adı :Türk Telekomünikasyon A.Ş.
Açıklama :Türk Telekom’un müşterilerine sunduğu tüm yeni tarifeler ve kampanyalar için; Türk Telekom müşterilerinin aranarak, tarife tanıtımı yapılması ve müşteriye uygun tarifenin satışının tamamlanması, tarife değişikliğinin hayata geçirilmesi konusunda arama aktivitelerinin gerçekleştirilmesi sürecini müşteri memnuniyeti ve kalite odaklı sürdürmektedir.
Şirket Adı :TTNET A.Ş.
Açıklama :TTNET ürün ve hizmetlerini satışlarında dış arama yolu ile TTNet müşterilerine ürün satış ve tanıtımının yapılması ve faturalandırma süreçlerinde müşterilerin aranarak collection aramaları ile destek olunmaktadır.
Şirket Adı :Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş.
Açıklama :Telefonda D-Smart ürün paketinin satışının yapılması ve kampanya bilgilendirme konularında hizmet verilmektedir. Gönderilen tüm kampanya SMS'lerine dönüş Connect tarafından yapılmakta ve SMS ile istenilen ürünün satışı gerçekleştirilmektedir. Yanısıra gelen çağrıların yanıtlanması ve bu çağrılarda da ürün satışının yapılması sağlanmaktadır.
Şirket Adı :KALEKİM Kimyevi Maddeler Sanayi ve Ticaret A.Ş.
Açıklama :Müşteri Hizmetleri Yönetimi servis ve desteği (telefon, email) Gelen öneri ve şikayetlerin yönetimi Kalite ve Süreç yönetimi iyileştirme faaliyetleri
Şirket Adı :Anel Telekomünikasyon Elektronik Sis.San. ve Tic.A.Ş.
Açıklama :Connect, Anel Grup'a inbound müşteri hizmetleri konusunda destek vermektedir. Müşterilere verilen hizmetlerin kapsamında genel bilgilendirme ve müşteri hizmetleri yönetimi, şikayet çağrılarının yönetimi ve müşteri verileri yaratarak pazarlama faaliyetlerine destek olmak yer almaktadır.
Şirket Adı :Aydem Elektrik Dağıtım A.Ş.
Açıklama :Aydem Elektrik Çağrı Merkezi Kurulumu süreçlerinde; yönetici seçimi, iletişim becerileri eğitimi, operasyonel süreçlerin yapılandırılması, performans yönetimi ve kalite kriterlerinin oluşturulmasına ilişkin anahtar teslim Çağrı Merkezi Kurulum Danışmanlığı verilmektedir.
Şirket Adı :Electrolux A.Ş.
Açıklama :Electrolux'ün verimliliğini ve müşteri memnuniyetini arttırmak amacıyla periyodik olarak Electrolux müşterilerini arayarak memnuniyet anketi çalışmaları yapılmaktadır.
Şirket Adı :Gıda Güvenliği Derneği
Açıklama :Türkiye'de Gıda Güvenliği konusundaki ilk danışma hattı projesini, Gıda Güvenliği Derneği ile birlikte yürüten Connect, gelen tüketici çağrılarının ele alınması, tüketici hizmetleri yönetimi, gelen öneri ve şikayetlerin ele alınması konusunda destek vermektedir.
Şirket Adı :Kavaklıdere Şarapları A.Ş.
Açıklama :Müşterilerin Kavaklıdere ürün ve içerikleri ile ilgili sorularını yanıtlamak, şikayet ve taleplerini alarak, çözümlerle geri dönüş yapmak, kurumsal ve bireysel müşterilerin satış siparişlerinin alınarak Kavaklıdere’ye iletilmesi süreçlerinde destek vermektedir.
Şirket Adı :Pharos Consulting
Açıklama :Pharos Danışmanlık müşterisi olan BP'ye telefonla satış ve BP kampanya bilgilendirme konularında outbound hizmet verilmektedir. Yapılan kampanya aramaları ile BP müşterisinin ürün memnuniyetini arttırmak ve yeni müşteri kazanımını sağlamak hedeflenmektedir.
Şirket Adı :Sanofi-aventis İlaçları Ltd. Şti.
Açıklama :Sanofi Aventis Optipen ürününü kullanan gerek son kullanıcılara gerekse de bu ürünlerle ilgili olabilecek diğer partilere destek vermek üzere, gelen müşteri çağrılarının ele alınması, müşteri hizmetleri yönetimi, düzenli dış aramalar hizmeti, data girişi ve data güncelleme hizmetleri verilmektedir.
Şirket Adı :Mudo Satış Mağazaları A.Ş.
Açıklama :Müşteri hizmetleri yönetimi servis desteği, gelen öneri ve şikayetlerin yönetimi, kalite ve süreç yönetimi iyileştirme faaliyetleri konusunda hizmet verilmektedir.
Şirket Adı :Yeni Karamürsel Mağazaları
Açıklama :YKM müşterilerinin tüm soru ve taleplerini profesyonel hizmet standartları doğrultusunda yanıtlama, gelen öneri ve yorumlar kayıt altına alma konularında hizmet verilmektedir. Bu hizmet çerçevesinde telefon ile iletişimin yanı sıra e-mail ile gelen taleplere de yanıt verilmektedir.
Şirket Adı :Singer Türkiye Singer Dikiş Makinaları Ticaret A.Ş.
Açıklama :SINGER müşterilerine, ürün kullanımı hakkında teknik bilgi verilmesi, tüm soru ve taleplerin profesyonel hizmet standartları doğrultusunda yanıtlanması, gelen •öneri ve yorumların kayıt altına alınması, VIP LINE hizmetinin Pfaff müşterileri için sağlanması ve bayi ve servis sorularının yanıtlanmasını konularını içermektedir. Bu hizmet çerçevesinde müşteri geri dönüşleri de Connect tarafından yapılmaktadır.
Şirket Adı :Akdeniz İnşaat ve Eğitim Hizmetleri A.Ş.
Açıklama :Kriz Destek Hizmet Paketi çerçevesinde, çeşitli dönemlerdeki kampanyalar nedeni ile oluşan anlık çağrı yoğunluğu sırasında Ağaoğlu Çağrı Merkezine entegre olunarak gelen çağrılar paylaşılmakta ve gerekmesi durumunda dış aramalar ile de sistem desteklenmektedir.